پرش به محتوا

روند سفارش و خرید

روند سفارش ، طراحی و نصب از ابتدا تا پایان فرآیند در اژینو

۱-مرحله شناخت و بررسی اولیه

در این مرحله مشتریان عزیز با توجه به پروژه های انجام شده و نمونه محصولات موجود در سایت و یا سایت ها و مجلات تخصصی دیگر در زمینه کابینت و دکوراسیون داخلی و … درخواست خود را با ما در میان می گذارند.ما نیز بر اساس درخواست عزیزان توضیحات علمی و تجربی خود را در خصوص نیاز عزیزان در اختیار ایشان قرار می دهیم.

شناخت و بررسی اولیه

۲-مرحله طراحی اولیه

در این مرحله پلن کلی مکان هایی که مورد نیاز تغییر و طراحی می باشد بر اساس اطلاعات علمی و تجربه ۱۴ ساله ما بعلاوه نیازها و علایق مشتریان عزیز ایجاد می شود و پس از ثبت نهایی درخواست های اولیه عزیزان کارشناسی جهت بازدید ، اندازه گیری ، نقشه برداری و عکس برداری محل مورد نظر خدمت دوستان می رسد.

طراحی اولیه کابینت

۳-مرحله اندازه گیری و نقشه برداری

در این مرحله با توجه به ابزارآلات دقیق مدرن امروزی مانند متر لیزری ، ترازسنج دیجیتالی و …کارشناس مربوطه تمامی ابعاد و ساختار محل مورد نظر را به صورت کامل اعم از اندازه گیری، عکس برداری و … ثبت و ضبط میکند و آن ها را در اختیار واحدهای طراحی و فروش قرار میدهد و در صورت لزوم مرحله شماره ۲ مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

اندازه گیری و نقشه برداری کابینت

۴-مرحله طراحی اولیه و چینش المان ها

در این مرحله با توجه به در اختیار داشتن تمامی اطلاعات فنی مورد نیاز صرفا طرحی جهت نحوه چینش و رنگ بندی کلی کار ارائه میشود و پس از اعمال تغییرات لازم طرح برای رندر و خروجی با کیفیت ارسال می گردد.

طراحی اولیه و چینش کابینت

۵-مرحله طراحی و رندر نهایی پروژه

در این مرحله طراحی فایل به صورت کامل و با تمام جزئیات خدمتتان ارائه میشود.در صورتی که طراحی نهایی مورد میل ۱۰۰ درصدی شما قرار نداشت تا رسیدن به رضایت ۱۰۰ درصدی شما عزیزان این مرحله با طرح های دیگری بروز می شود.

برای مثال طراحی ۳D یک پروژه به اتمام رسیده توسط اژینو را می توانید از صفحه کابینت کلیاف مشاهده بفرمایید.

طراحی و رندر نهایی کابینت

۶-مرحله تهیه و تنظیم قرارداد فروش

در این مرحله تمامی سرویس ها و کالاهایی که مورد نیاز شما میباشد برای ما مشخص گردیده است.بر اساس یک قرارداد کتبی هزینه های پروژه به صورت کامل وهمچنین شرایط و نحوه تسویه حساب مقرر می گردد و شروع عملی ساخت پروژه آغاز می گردد.

قرارداد فروش کابینت

۷-مرحله ساخت کامل در کارخانه و حمل محصولات

در این مرحله تمامی موارد توافق شده به صورت کامل ساخته و بسته بندی میشوند و با هماهنگی کارفرمایان عزیز به محل نصب ارسال می گردند.(به علت افت کیفیت کاری تحت هیچ عنوان عملیات ساخت در محل نصب انجام نمیگیرد و صرفا عملیات مونتاژ و نصب در محل ذکرشده انجام می گیرد)

ساخت کابینت

۸-مرحله نصب و مونتاژ

در این مرحله تمامی قسمت های پروژه نصب و در صورت نیاز ریگلاژ میگردند.

به علت ساخته شدن کامل همه قسمت ها در کارخانه ، در محل مورد نظر نصب کمترین زمان ممکنه صرف خواهد شد.

پس از تحویل پروژه به عزیزان در صورت رعایت نکات نگه داری محصولات توسط عزیزان مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش ما بسته به نوع محصولات و … شروع خواهد گشت.

نصب و مونتاژ کابینت

۹-مرحله رنگ آمیزی و نقاشی

در این مرحله با توجه به نوع کار مورد نظر در صورت نیاز قبل و یا بعد از نصب رنگ آمیزی و نقاشی توسط نقاشان خبره و با سابقه بسته به نوع کار با پیستوله و … صورت می گیرد.

رنگ آمیزی کابینت

۱۰-مرحله بازدید از کارخانه

با توجه به نوع پروژه امکان حضور در محیط کارخانه و مشاهده روند تولید محصولات برای عزیزان فراهم می باشد.

(با توجه به حجم کاری و تعداد مشتریان عزیز و جهت اتلاف نشدن وقت عزیزان معمولا این مرحله در کارهایی نظیر انبوه سازی انجام می گردد)

بازدید از کارخانه کابینت

به امید رضایت ۱۰۰%

ما تمام توان و انرژی خود را جهت هر چه بهتر انجام شدن وظایفمان انجام میدهیم-به امید دیدار شما